niedziela, 13 września 2020

DEKORACJE W SALACH PRZEDSZKOLNYCH WYKONANE WSPÓLNIE Z DZIEĆMI

 Kiedyś nie rozumiałam pewnych spraw... Myślałam, że system edukacyjny, który znałam, w kraju gdzie się wychowałam, jest dobry i na wysokim poziomie. Myślałam również, że praca nauczyciela przedszkola w wielu zagranicznych placówkach to siedzenie na stołku i pilnowanie dzieci, a same przedszkola to przechowywalnie dzieci. Znałam specyfikę pracy w polskim przedszkolu, uważałam i dalej uważam, że poziom nauczania jest wysoki. Ale po kilku latach za granicą dostrzegam, co według mnie było totalnie bez sensu, a co było fajne i wartościowe. Dzisiaj nie będę się rozpisywać na ten temat, bo to tak naprawdę bardzo obszerny temat. 

Dziś do przemyślenia temat dekoracji w salach przedszkolnych... Czy to ma sens, że wykonuje je nauczyciel? Często poza godzinami pracy... Perfekcyjnie wykonane, zalaminowane, albo jeszcze lepiej - kupione za prywatne pieniądze!!! Czy nie piękniej i sensowniej, by wykonać je wspólnie z dziećmi w ramach zajęć? 

Dziś moja odpowiedź zdecydowanie na tak! Satysfakcja zarówno nauczyciela, jak i dzieci gwarantowana. My często wspomagamy się zwykłymi farbami z tuby. Schodzą z okna łatwo i ładnie wyglądają. Poniżej moje przykładowe dekoracje. Może kogoś zainspiruje... Może ktoś poświęci czas rodzinie, zamiast wycinać kolejne elementy perfekcyjnej dekoracji? I może ktoś też tak jak ja w końcu zrozumie, że to bez sensu...?











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DEKORACJE W SALACH PRZEDSZKOLNYCH WYKONANE WSPÓLNIE Z DZIEĆMI

 Kiedyś nie rozumiałam pewnych spraw... Myślałam, że system edukacyjny, który znałam, w kraju gdzie się wychowałam, jest dobry i na wysokim ...