niedziela, 24 września 2017

DYPLOMY NA PASOWANIE do pobrania

W dzisiejszym poście podzielę się z Wami dyplomami jakie wykonałam na uroczystość pasowania - zarówno dla przedszkolaków, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę, jak również dla starszaków.
Osobiście lubię dyplomy proste i przejrzyste. Takie też wykonałam. Te zbyt kolorowe i pstrokate nigdy do mnie nie przemawiały.



Poniżej link, gdzie można pobrać dyplomy w pełnej rozdzielczości:

https://photos.app.goo.gl/uGtZWq4MBmETUS9o1

 I mała prośba. Jeśli ktoś skorzysta niech zostawi po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło i jest to również dla mnie motywacja do dalszego tworzenia ;)

1 komentarz:

DEKORACJE W SALACH PRZEDSZKOLNYCH WYKONANE WSPÓLNIE Z DZIEĆMI

 Kiedyś nie rozumiałam pewnych spraw... Myślałam, że system edukacyjny, który znałam, w kraju gdzie się wychowałam, jest dobry i na wysokim ...