wtorek, 12 grudnia 2017

ZIMOWE INSPIRACJE



Tej zimy u mnie rządzą bałwanki! Bałwanki są uniwersalne pasują i na zimę i na święta, więc nie trzeba co chwilę zmieniać dekoracji. Ja do swojej dekoracji zimowej dodawałam zawsze tylko akcent świąteczny przez co nie musiałam jej później całej zdejmować i zastępować nową.
Poniżej słodkie bałwanki, które mnie zainspirowały:







Wpadły mi również w oko wrony w mikołajkowych czapkach:

Oraz witraże:


Jeśli chodzi o dekoracje wiszące najbardziej spodobały mi się te:






Zdjęcia wyszukane w Google.

A jakie zimowe dekoracje królują u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DEKORACJE W SALACH PRZEDSZKOLNYCH WYKONANE WSPÓLNIE Z DZIEĆMI

 Kiedyś nie rozumiałam pewnych spraw... Myślałam, że system edukacyjny, który znałam, w kraju gdzie się wychowałam, jest dobry i na wysokim ...