wtorek, 28 listopada 2017

BAJKOWA ZABAWA ANDRZEJKOWA



Już za parę dni Andrzejki. Pomysłów na obchody tego dnia jest mnóstwo. Każdemu znane są tradycyjne wróżby, toteż nie będę się dziś na nich skupiać, jako, że i tak mój post jest „na ostatnią chwilę”. Podzielę się dziś z Wami kartami, które wykonałam. Przedstawiają one znane dzieciom postacie z bajek. Jeden zestaw kart to postacie męskie, a drugi zestaw składa się z postaci płci żeńskiej. 

Poniżej poglądowe karty:









Opis zabawy:
Zabawę, którą Wam proponuję można również przeprowadzić w ramach Andrzejek. Nazwa zabawy to „Którą postać z bajki najbardziej przypominam?”. W maluszkach dzieci losowały odwrócone tyłem karty. Natomiast w starszakach wywieszałam karty na tablicy, a obok każdej umieszczałam napis z nazwą miesiąca. Dzieci musiały podać miesiąc, w którym mają urodziny i odnaleźć postać, która jest przyporządkowana do danego miesiąca. Można również ponumerować obrazki i dzieci będą odszukiwać według numerów, które mają w dzienniku. Oczywiście dziewczynkom przyporządkowujemy postacie żeńskie, a chłopcom męskie. 

Podoba Wam się zabawa? Jeśli Ty również chcesz ją przeprowadzić w swojej grupie, koniecznie pobierz gotowe karty do zabawy klikając w poniższy link:

 https://photos.app.goo.gl/r69JlsZzZWGAcwZk1


Miło mi będzie również, gdy zostawisz komentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DEKORACJE W SALACH PRZEDSZKOLNYCH WYKONANE WSPÓLNIE Z DZIEĆMI

 Kiedyś nie rozumiałam pewnych spraw... Myślałam, że system edukacyjny, który znałam, w kraju gdzie się wychowałam, jest dobry i na wysokim ...