środa, 23 sierpnia 2017

JESIENNE INSPIRACJE

Zmieniając dekoracje w sali przedszkolnej korzystam zawsze z tych, które już wykonałam w poprzednich latach pracy, ale również staram się je trochę odświeżyć dodając nowe elementy. W tym roku pomimo, iż to sowy są na topie, moje serce zdobyły kasztanowe ludziki. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia i to one zagoszczą na moich oknach. Postanowiłam dziś podzielić się z wami zdjęciami, które wyszukałam w sieci, a także szablonami roboczymi kasztanowych ludzików, które sama wykonałam. Być może komuś również przypadną do gustu.



Tutaj link do pobrania wykonanych przeze mnie szablonów:

https://goo.gl/photos/ChLXDf8A4BxGGXDS8



Oprócz kasztanowych ludków zwróciłam jeszcze uwagę na jeżyki. Szczególnie spodobała mi się mamusia, która wiezie swojego malutkiego jeża w wózku.







Jeśli chodzi o dekoracje wiszące idealne byłyby sowy wykonane z rolek po papierze siedzące na zwisających gałązkach, ozdobionych kolorowymi liśćmi. Osobno znalazłam gałązkę i osobno sowy, natomiast uważam że połączenie tego w całość dałoby niezły efekt.






Do doniczek z kwiatkami dodałabym leśne zwierzątka osadzone na patykach.



Natomiast kącik owocowy i warzywny, który organizuję co roku, tym razem urządziłabym w takim stylu.

Zdjęcia wyszukane w google.pl

Zatem pełna weny zabieram się za wykonanie dekoracji.  Mam nadzieję, że jeśli ktoś jeszcze nie miał koncepcji, znajdzie tu coś dla siebie. A kto już ma wizję niech podzieli się nią w komentarzu! Jestem ciekawa waszych pomysłów.

1 komentarz:

  1. Dobry uzupełnieniem mogą być jesienne gry planszowe
    http://www.debinski.edu.pl/?s=jesie%C5%84

    OdpowiedzUsuń

DEKORACJE W SALACH PRZEDSZKOLNYCH WYKONANE WSPÓLNIE Z DZIEĆMI

 Kiedyś nie rozumiałam pewnych spraw... Myślałam, że system edukacyjny, który znałam, w kraju gdzie się wychowałam, jest dobry i na wysokim ...